søndag den 15. maj 2016

Søndag i maj

Udenfor regner det - byger,som går og kommer... Katten ligger hos mig, i radioen spilles der "Blomsterduetten", så smukt. Jeg roder lidt rundt på nettet, ser lidt youtube, læser nyheder, blogs, finder billeder på Pinterest. Om halvanden måned begynder min sommerferie, hvor jeg gerne vil læse mange bøger, kigger efter lidt inspiration på nettet, blandt andet hos Litteratursiden, som jeg tit søger inspiration hos. I øjeblikket læser jeg "Lavendelhaven" af Lucinda Riley, har set, at der lige om lidt udkommer en ny bog af hende, som jeg regner med at læse, måske i sommerferien. Sara Blædel udkommer også snart med en ny bog, ikke bog Louise Rick og Camilla Lind, men en helt ny bog: Bedemandens datter. Dén glæder jeg mig til at læse, har forudbestilt den.
Rigtig god søndag/pinsedag. 


1 kommentar:

  1. Tror jeg har læst Lavendelhaven. Kan generelt godt lide hendes bøger :) kh Birgitte

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...