mandag den 2. maj 2016

Min weekend

Mandagen startede halv seks, efter en nat med urolig søvn, jeg sover næsten altid lidt uroligt natten til mandag - besynderligt. Men en urolig nat kunne ikke ødelægge humøret, en fantastisk smuk morgen, og det var så dejligt, at kunne cykle uden at jeg skulle i regntøjet.

I weekenden fik jeg:


  • Læst min bog færdig
  • Cyklet en dejlig tur i det fine vejr
  • Set en gammel dansk film
  • Slået græs
  • Glædet mig over, at man nu kan bruge eget skyllemiddel og vaskepulver i vaskeriet 
  • Startet på en ny bog 
  • Svaret rigtig på 7 ud af 10 spørgsmål i denne quiz



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...