mandag den 9. maj 2016

Der skal så lidt til

Så er vi i gang med en ny uge, og sikke et vejr, så dejligt. Jeg forsøger at holde begge ben på jorden, ikke lade mig stresse af diverse ting på arbejdet, som jeg alligevel intet kan gøre ved - andet end tage det roligt, gøre tingene i mit tempo og ikke lade mig stresse alt for meget. Svært, men bestemt ikke umuligt. 
Kamerarullen på min telefon er fyldt op med dejlige og stemningsfulde billeder fra en dejlig mini-fire i det nordsjællandske. Som sådan en lille ferie gør underværker. Jeg har sovet fantastisk godt, cyklet ture, lokket én med på lange bilture. I weekenden tager jeg afsted igen, håber på godt vejr, bare noget sol og blå himmel, jeg har en aftale med nogle rapsmarker :-) 
Rigtig god uge 19 :0) 











1 kommentar:

  1. Tak i lige måde :-) sikke nogle dejlige billeder. Kh. Birgitte

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...