mandag den 30. maj 2016

Der skal så lidt til

Så vidunderligt et sommervejr vi har, selv regnen, hvor alting dufter så dejligt bagefter, det har naturen og vi godt af (ikke i skybrudsmængder). Det stoppede med at regne fem - ti minutter før jeg skulle afsted i morges, hvilket måske er én af grundene til mit positive humør omkring regnen, havde jeg været ude i det, havde jeg måske skrevet lidt mindre positivt :0)

Ny favorit app - Forest 

Solopgang ved havnen klokken 5 - tidligt ude eller sent hjemme? Nok det første :-)

Ved Tuborg Havn

Ny bog, som jeg glæder mig til at læse

Zoomet ret så meget ind, men skønne det er de da 

Yndlings motiv i øjeblikket - pust 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...