tirsdag den 31. maj 2016

Bogen på bordet #20

Indlæg nr. 20 om "Bogen på bordet", det er ikke alle bøger jeg læser, jeg får lavet et indlæg om. Det er vist mere en tilfældighed, hvilken bog det bliver. 




Titel: Midnatsrosen
Forfatter: Lucinda Riley
Forlag: Cicero
Sider: 555
Udgivet: 2015
Vil jeg anbefale bogen til andre: Har kun læst små 100 sider, men det bliver nok et ja, da jeg aner jeg god historie. 
Købt eller lånt: Lånt på biblioteket

Fra bogens bagside:
Brittisk slægtsroman, der tager læseren med på en rejse gennem det 20. århundrede - fra de indiske maharajaers storslåede paladser til de statelige engelske herresædder. 

1 kommentar:

  1. Den har jeg læst-den er altså god. Kh. Birgitte

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...