mandag den 30. maj 2016

Bøger i maj

Maj måned vinker snart på gensyn, juni venter lige om hjørnet. I maj måned fik jeg læst fire bøger, og færdiglæst bogen om Erik Balling, som jeg har læst over de seneste måneder. Antallet af bøger er jeg ganske godt tilfreds med, om jeg når målet på 52 bøger i år, det kan jeg tvivle lidt på, men jeg er så glad for at læse bøger igen, at det er nok i sig selv.

Bøger læst i maj:

"Den som ingen kender" af Anne Rosengård
"Balling - hans liv og film" af Christian Monggaard
"Orkideens hemmelighed" af Lucinda Riley
"Lavendelhaven" af Lucinda Riley
"Aldrig uden dig" af Harriet Lane

Glæder mig til juni måned, hvor min sommerferie begynder, tænker at jeg må lave en liste over bøger, jeg gerne vil læse. Sara Blædels ny bog "Bedemandens datter", den skal jeg læse, og måske også Lucinda Rileys nye "Engletræet", som jeg overvejer at købe. 
Har desuden planer om at genlæse en (eller flere) gammel succesroman, som jeg har fundet i min kælder. Ikke den store litteratur, men passer godt til lidt sommerlæsning, og så vejer de ingenting,

1 kommentar:

  1. Engletræet har jeg også overvejet ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...