tirsdag den 19. april 2016

Man skal være god ved sig selv

Sikke et blæsevejr i dag, måtte hoppe af cyklen og gå det sidste stykke vej, det var mig ganske umuligt, at holde balancen på cyklen. Men det var nu ikke vinden, jeg ville tale om :-) 
Efter en dag, hvor jeg i dén grad fik brudt nogle grænser, så meget at jeg var ved at græde - af lettelse til sidst. Min angst driller mig virkelig, men glæden er virkelig stor,  når jeg vinder over den, også selv om det holder hårdt. Jeg købte det nyeste nummer af "Psykologi" på vejen hjem, jeg abonnerede på det for nogle år siden, overvejer om jeg skulle gøre det igen. En god kop kaffe og et godt blad = gevinsten for at overvinde angsten :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...