mandag den 25. april 2016

Der skal så lidt til

Mandag igen, dagene og ugerne flyver af sted i øjeblikket. Lige om lidt begynder de lyse nætter, om to måneder er det Sankt Hans og næsten sommerferie, rolig nu, jeg har en hel del, jeg gerne skulle nå inden :-) 
Her er lidt stemningsbilleder fra sidste uge, smuk arkitektur og søde heste. 
Nu vil jeg nyde resten af mandagen og læse i min nye e-bog, det går bedre end forventet, at læse den på min iPad. 
Rigtig god uge, nyd den.

Smukke huse og en smuk himmel
Spisetid 
Der er så mange smukke motiver lige nu
Bøger på plads i mine nye bogkasser i stuen
Ny bog, som jeg glæder mig til at læse 

3 kommentarer:

  1. Du kan vist også få pusterum som app og ligge og høre dem. Kh Birgotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Birgitte. Har fede fingre ;)

      Slet
    2. Tak for tippet, det må jeg tjekke ud :-) Kh

      Slet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...