tirsdag den 12. april 2016

Bogen på bordet #18

Jeg mangler små 100 sider af 'Krokodillevogteren', skrevet af Katrine Engberg. Endelig har jeg fået slået hul på min læselyst, som har gemt sig godt væk i lang tid. Lysten til at læse har været der, men det at få slået hul på en bog, det var været rigtig svært, af flere grunde, som jeg ikke skal komme ind på. Den næste bog i bunken, for sådan en har jeg, er Inger Wolfs nyeste bog: 'Brændte sjæle', som jeg hentede på biblioteket i går. 



Titel: Krokodillevogteren 
Forfatter: Katrine Engberg
Forlag: Lindhardt og Ringhof
Sider: 366 sider
Udgivet: 2016
Vil jeg anbefale bogen til andre: Ja! 

1 kommentar:

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...