søndag den 13. marts 2016

Våren

I morges blev der i radioen spillet "Våren" af Grieg, ét af mine yndlingsstykker - det gav mig gåsehud og lidt blanke øjne - på den gode måde.

Lige nu har jeg sat mig ved min PC, som ikke har været tændt i over en uge. Det er noget lettere for mig, at sidde ved mit skrivebord og PC, når jeg skal blogge. Mit skrivebord står foran vinduet, så jeg har jeg den fineste udsigt, der står et stort træ lige udenfor, der sidder en due i træet og nyder udsigten og solen. Jeg kom hjem fra landet tidligere, og har fået ryddet op, sorteret tøj og tasker til genbrug, sat en vask over og sat ting i kælderen. Nu har jeg lavet en kop kaffe og sat musik på. Dejlig søndag.
Klar til en ny uge, inden påskeferien kalder fredag klokken 12.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...