mandag den 14. marts 2016

Det ender (nok) med en Billy-model



Efter en grundig og langvarig overvejelse, har jeg nu (næsten) besluttet mig, mine bogreoler til mit lille biblioteket, det bliver Billy fra IKEA. Netop denne udgave på billedet, kommer til at passe perfekt til rummet. Så nu skal jeg bare lokke nogen i IKEA - det bliver nok i april eller maj, da jeg skal have det hele til at passe ind i kalenderen. Ak ja, ting tager tid, men sådan er det - og det bliver så godt i sidste ende :0) 
Hav en fantastisk mandag.




Kilde: IKEA

1 kommentar:

  1. Billy er heller ikke dårlig. Har haft dem før og de er overraskende gode til prisen ;) held og lykke med det. Kh Birgitte

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...