lørdag den 5. marts 2016

Lørdag i matrs

Sidder lige nu i en behagelig lænestol i Nordsjælland, udenfor holder fuglene generalforsamling, så hyggeligt at lytte til, radioen er sat på favorit kanalen, P2. Fuglekvidder og klassisk musik = en god kombination. Jeg søger inspiration til indretning på nettet. Har efterhånden boet i min 'nye' lejlighed i halvandet år nu, så helt ny er den jo ikke mere, jeg er slet ikke kommet helt på plads. Jeg flytter rundt på møbler og bøger. Har blandt andet byttet mig til en ny kommode, den er højere og fylder ikke nær så meget som den gamle. Jeg er glad, det samme er ham, jeg byttede jeg med. Mit gamle, røde (!) tv-bord er jeg kommet af med, modtageren er tilfreds og glad for for det. 
Denne læsekrog måtte gerne flytte hjem til mig, så fin og hyggelig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...