lørdag den 27. februar 2016

Weekend

Lørdag, klokken er snart 10, jeg sidder i en god stol med benene oppe, det er gråt udenfor - nogen har lovet at solen vil kigge frem senere, det glæder jeg mig til. Den anden halvdel af huset sover endnu, jeg nyder stilheden, kigger ud i haven, hvor småfuglene snupper mad fra foderkuglerne, på græsplænen er solsorten på jagt efter noget. Åh, weekend, det er skønt. Foråret er lige om hjørnet, jeg glæder mig. Vinteren, særligt januar, var hård at komme igennem for mig, sådan har jeg ikke oplevet vinteren før. Humøret har ærlig talt ikke været i top, jeg kan mærke, at det vender nu. Jeg vil så gerne tilbage til 'mit gamle jeg'. Lidt hårdt at skrive, og øjnene bliver blanke nu, men det skal ud. 
Det blev til et lidt rodet indlæg, men dog et indlæg :-) Ønsker en dejlig weekend - med eller uden blå himmel. 
Billedet her er fra i går, hvor jeg ankom til min destination for weekenden. 


Ingen kommentarer:

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...