mandag den 15. februar 2016

Mandags inspiration #1

Som skrevet før, så hygger jeg mig gevaldigt med at snuse rundt på nettet, hvor jeg søger inspiration til mit ekstra værelse, som rummer mit lille bibliotek og spisestue. I går købte jeg en fin dug i Jysk, hvilket måske er lidt tosset, da jeg har op til flere skuffer med duge, men ingen som den fra Jysk :-) 
Har næsten besluttet mig mht bogreolerne, kigger videre lidt endnu. Jeg vil også have en læsekrog i værelset, stolen og lampen har jeg, mangler stadig et lille sidebord, hylde, kasse eller lignede til et krus og lys. 
Denne løsning her er jeg ret vild med. 
Kilde HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...