fredag den 12. februar 2016

Der ligger en tommestok på mit skrivebord

I øjeblikket tjekker jeg dagligt dba, Pinterest, magasiner og diverse webshops efter de perfekte bogkasser, som skal hænge under mit fjernsyn. Jeg er også på jagt efter de helt rigtige bogreoler til mit bibliotek/spisestue. Tommestokken på skrivebordet, den bliver liggende - indtil videre, jeg glemte nemlig at lægge den på plads, inden jeg tog afsted i morges
Hav en dejlig weekend og vinterferie, hvis du også er heldig at have det. 
Kan ikke lægge billeder ud, har dem liggende, men ikke kildelink, det er lidt besværligt, når man sidder i toget og skriver indlæg :-) Men her er da udsigten fra min plads. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...