tirsdag den 5. januar 2016

Hej 2016

5. januar 2016, en ganske almindelig tirsdag, hvor vejrguderne har drysset lidt sne ned til os. Spændende om der venter mere sne. Mit første indlæg i 2016, har ikke lige haft tid/overskud til bloggen siden nytårsaften. Jeg kom hjem fra min lange juleferie i søndags, til en kold lejlighed, så de tykke sokker og sutsko er fundet frem. Varmen er skruet op, men er taknemmelig for tykke sokker og sutskoene. 
De fine små fyrfadsstager på billedet fik jeg i julegave. Jeg har længe været lun på dem, og det er blevet bemærket af giveren :-) 


6 kommentarer:

  1. Velkommen ind i 2016.
    De stager er også smukke. Jeg fik dem som en del af firmajulegaven. Dem er jeg også meget glade for.
    Det er meget koldt for øjeblikket, men sne har vi så ikke lige fået her hvor jeg bor, men det kommer nok...
    God onsdag :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så koldt, jeg piver ikke, det er jo vinter :-) Mon I også har fået lidt sne i dag, der er faldet mere her, men ikke store mængder.

      Slet
    2. Næh nej Christina, der er kommet 5 snug som ikke kan ses nogle steder. Men i aften/nat skulle der komme. Nu får vi se ;0)

      Slet
    3. Nu er sneen da helt væk, det sidste regnede væk i går, nu kommer frosten tilbage, spændende om der mon kommer noget sne til os. :-)

      Slet
  2. Godt nytår og rigtig fine stager. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte, og godt nytår til dig. Kh.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...