torsdag den 31. december 2015

Tak for alt i det gamle år

31 dage er næsten gået, den sidste måned i 2015 er næsten slut, snart skriver vi 1. januar 2016.
I december har jeg blogget hver eneste dag, et par dage Én enkelt dag er der kommet to indlæg :-) Jeg har fundet glæden og lysten til at blogge igen, og jeg ser frem til 2016, hvor jeg vil blogge på livet løs noget mere, måske ikke hver eneste dag, for der skal være noget at skrive om, og ikke bare et billede og et par ord, som jeg må indrømme, der har været nogle stykker af i december.

I december har jeg:

  • Nydt julemåneden, og det har gjort mig godt.
  • Ændret min tv-pakke fra mellempakken til grundpakken, da jeg ikke ser så meget tv, og når det sker, så er det mest DR's kanaler.
  • Ikke købt nogle bøger til mig selv
  • Besøgt biblioteket ugentligt
  • Lånt mange bøger, som ikke blev læst, da jeg viste at jeg ikke ville nå at læse dem, før de skulle afleveres igen.
  • Fotograferet meget, dog kun med min iPhone.


Nu vil jeg klappe låget ned på min PC, det smukke, omend kolde og blæsende vejr lokker på en tur.

Jeg ønsker et rigtig godt nytår, vi "ses" i 2016 :-)






6 kommentarer:

  1. Sejt med alle dine indlæg og rigtig godt nytår. Glæder mig til at følge dig i 2016. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lidt af en udfordring, til tider lidt hårdt, måske gentager jeg den igen på et tidspunkt.
      Ser også frem til at læse med hos dig i 2016 :-)

      Slet
  2. Rigtig godt nytår til dig og dine og tusinde tak for alle dine dejlige indlæg her i 2015.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Catarina - og godt 2016 til dig og dine :-)

      Slet
  3. Godt nytår Christina og et lykkebringende 2016 :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det samme til dig, Kari :-)

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...