mandag den 7. december 2015

Køb blomster, køb blomster

En rose så... Hvid 
Købte en buket hvide roser i går, da jeg var i byen efter de ting, jeg havde glemt at købe tidligere. Roserne er fine og pynter så pænt på mit spisebord, hvor de står side om side med min kubusstage, som i år fungerer som adventskrans. 
I dag har jeg hentet en pakke i postbutikken, som ligger i Kvickly. Havde ellers fået den sendt til pakkeboksen, men fik SMS om at der ikke var plads, så den kunne hentes i postbutikken. Det har jeg godt nok aldrig været ude for før, at der ikke var plads i pakkeboksen. Det er vel også højsæson for at sende og modtage pakker :-) 

2 kommentarer:

  1. Sidste uge måtte jeg også i Føtex og hente pakke pga pladsmangel i pakkeboks. Det sker stort set hver jul 😏 Kh Birgitte
    PS. Så flotte roser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er mange åbenbart, der er glade for pakkeboksen, så meget nemmere end at skulle i postbutikken :-)
      Kh.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...