torsdag den 24. december 2015

I aften er det juleaften

Så blev det d. 24. december, en længe ventet dag for de fleste. Min juleaften bliver stille og rolig, som jeg/vi egentlig har det bedst med. Lækker traditionel julemad, Disneys juleshow, julemusik, god film i tv, jeg skal gå min sædvanlige juletur. Dog kunne jeg godt bruge at vejret var lidt køligere.
I morgen kommer resten familien til julefrokost, det bliver så hyggeligt. Jeg glæder mig til at give gaver, deres selskab, hyggen. Det hele.
Herfra ønskes en rigtig glædelig og hyggelig jul. 








3 kommentarer:

  1. Åh, rigtig glædelig jul til dig!

    SvarSlet
  2. Glædelig jul Christina.
    Dejligt med lyden af min yndlingssange som er Have you self a Merry litteratur christmas :0)

    SvarSlet
  3. Julegåturen var også lidt grå her, men skøn :D God jul.

    - Anne

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...