tirsdag den 22. december 2015

Forelsket i København

'Forelsket i København' er blot én af mine yndlings film, produceret af Nordisk Film. Erik Balling var manden bag mange gode film fra Nordisk Film, og selvfølgelig instruktøren af 'Matador', som jeg har læst at DR genudsender i 2016, i en helt ny og flot restaureret udgave. Jeg glæder mig, men der er nok nogen, der vil ryste på hovedet over alle disse genudsendelser. Hver sin smag, og heldigvis for det.
I går så jeg en ny udsendelse om 'Store danskere' om netop Erik Balling, den kan absolut anbefales. Jeg kan i hvert fald godt se den en gang mere. 
Billederne er screenshot fra programmet. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...