mandag den 14. december 2015

Baby, It's Cold Outside

Det var en kold fornøjelse at være ude i morges, men en frisk (og kold!) måde at starte en ny uge på. Mine 10 km. på cyklen var, nogle steder, med tungen lige i munden, der var glat, men jeg klarede turen uden at lægge mig - det er sket én gang før, hvor jeg havde lidt for meget fart på i et sving. Av, heldigvis uden at komme noget videre til. 
Jeg er så glad for mine luffer i øjeblikket, de er på næsten hver eneste dag, i det sene efterår og hele vinteren, og med de små vanter inden under, så holder de stort set kulden ude. 




1 kommentar:

  1. Ja det var godt nok koldt og glat i morges. Kh Birgitte

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...