torsdag den 12. november 2015

Tilbage på pinden

Så har jeg igen lyst og overskud til at dele lidt ud af mine hverdagsskriverier, jeg måtte trække stikket til bloggen, da jeg fik en mindre nedtur, hvor jeg savnet af min mor fyldte rigtig meget. Savnet er der stadig, det vil altid være der. 
Jeg er desværre blevet forkølet, holder den nede med te, motion og hygge :-) Nu er det snart weekend igen, og jeg glæder mig til at sove længe, den sidste uges tid er jeg våget lige omkring klokken fem.
På mit spisebord ligger en kæmpe bunke bøger, som jeg har lånt på biblioteket. Igen vil jeg finde min læselyst frem, den har været nærmest ikke eksisterende, siden jeg mistede min mor og jeg samtidig flyttede. Nu skal jeg den altså findes frem igen. I morgen skal jeg med toget til Nordsjælland, en tortur på et par timer, jeg vil bruge tiden med næsten i en bog, hvilket er lidt af en prøvelse, da jeg gerne skal følge med i, hvad der sker i toget - kontrol osv. Jeg vil nu gøre et forsøg, så jeg kan komme i gang med bøgerne igen. 

6 kommentarer:

  1. Skønt med lidt på overskudskontoen! Og sikke en lækker udsigt.

    - Anne

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med at få læst i toget. Det er længe siden jeg har kørt tog, men mindes det er svært at læse, med alle de mennesker man er nødt til at betragte ;-) God bedring med forkølelsen. KH Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også det er svært, især i s-toget, hvor der kan være rigtig mange mennesker med. Lidt nemmere er det i Lokalbanen. Nyder egentlig også bare at sidde og se ud af vinduet fra toget.

      Slet
  3. Godt du har en anelse mere overskud. Håber det går bedre med forkølelsen.
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vandt heldigvis over forkølelsen, inden den slog mig helt ud. Puha :-) Kh.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...