lørdag den 21. november 2015

På det seneste har jeg...

Vundet over en forkølelse, det holdt hårdt
Cyklet til arbejde med det store udstyr (regntøj og gummistøvler) på, fire ud af fem dage
Besluttet, at jeg i år vil være i julehumør. 
Købt ind til en juledekoration
Købt alle julegaver 
Lyttet til julemusik
Arbejdet over fire ud af fem dage
Forsøgt at finde en dag, hvor jeg skal afspadsere - det er faktisk lidt svært, da jeg elsker mit job og mine opgaver
Set utroligt mange videoer på youtube 
Vågnet før klokken fem nærmest hver eneste dag #%^!?#




2 kommentarer:

  1. Åh surt at vågne så tidligt. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig surt, især når man ikke behøver at stå op så tidligt. På den anden side, så nyder jeg at have god tid, inden jeg skal ud af døren. Så der er noget ved alting, det se bare ikke alting, der er noget ved :-)

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...