torsdag den 26. november 2015

31 indlæg i december

Jeg lytter til en del musik, meget blandet, fra klassisk, jazz, musical, pop osv. I december vil jeg udgive et indlæg, hver eneste dag fra d. 1. - 31. december, allerede der sker der noget nyt, for jeg skriver ellers ikke indlæg hver dag, men vil gerne blive bedre til det. Det andet, som jeg vil med de daglige indlæg er, at titlen på mine indlæg skal være titlen på en sang/et stykke musik. Ideen har jeg fået på det sidste, hvor jeg har lyttet rigtig meget musik, på mine gåture, på arbejdet, turen i toget eller blot lyttet til hjemme.
Titlen til mit indlæg 1. december er allerede fundet, jeg ser frem til min lille decemberudfordring. 

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se alle dine december indlæg :-) kh. Birgitte

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)