torsdag den 8. oktober 2015

Min efterårsliste

Mine månedlige lister er for nu lagt væk, i stedet vil jeg dele mine ønsker for efteråret 2015
I efteråret vil jeg gerne:

  • Finde tid (og modet) til at blive klippet, er træt af mit lange hår, så nu skal der altså en pæn bid af. 
  • Købe nye reoler til mit "bibliotek" 
  • Fotografere meget mere 
  • Læse flere bøger
  • Få hængt PH (min spisebordslampe) op
  • Billeder på væggene
  • Nyde en dejlig efterårsferie
  • Og fødselsdag lige om lidt  :-) 






7 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle dejlige ønsker :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Min liste er meget lig din - desværre uden ferie og fødselsdag. Viser du billeder af biblioteket? Vi har længe været på udkig efter nye reoler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro, jeg satser på nogle før og efterbilleder. Har kigget på reoler fra IKEA, Daells bolighus, Jysk, men er ikke helt sikker på dem endnu.

      Slet
  3. Sikke nogle smukke billeder. Jeg har også besluttet mig for at fotografere mere, eller rettere noget andet :-) Jeg ender altid med at fotografere blomster, så jeg må prøve at udfordre mig selv lidt :-)
    God weekend fra Lisbet

    SvarSlet
  4. Sikke nogle smukke billeder. Jeg har også besluttet mig for at fotografere mere, eller rettere noget andet :-) Jeg ender altid med at fotografere blomster, så jeg må prøve at udfordre mig selv lidt :-)
    God weekend fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Lisbet :-) Det med at vælge de "sikre" motiver kender jeg godt. Jeg vil gerne blive bedre til at fotografere mennesker. God aften til dig. Kh

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...