søndag den 4. oktober 2015

Månedsliste #6

  • Læse mindst fire bøger. Fik da læst et par stykker
  • Pochere et æg (eller flere) Ja, hvorfor har jeg ikke taget mig sammen noget før, for det gik næsten helt smertefrit :-)
  • Sortere i mine gamle magasiner. Ja, nu skal jeg bare tage mig sammen og sende dem til genbrug eller smide direkte i aviscontaineren
  • Hygge mig på stuegulvet med nogle yogaøvelser. Ikke ligefrem yoga, men gamle gymnastikøvelser fra hukommelsen. Yoga er stadig øverst på min liste.
  • Cykle flere ture, ikke kun de daglige ture til og fra arbejde. Det blev ikke til mange ture, men lidt har også ret. Cyklede blandt andet en tur til Valby. 
  • Besøge Cisternerne igen. Et fantastisk sted, kan kun anbefale stedet. 
Det var status på mine ønsker for september måned, skrevet på min iPad, som ikke er helt så samarbejdsvilling som min PC. 
Tror jeg lægger månedslisterne lidt væk, måske bliver listerne til en kvartalsliste fremover. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)