søndag den 25. oktober 2015

Efterår

Sidder på vaskeriet nu, venter på maskinerne bliver færdige med at vaske. Jeg kom hjem til mig selv i eftermiddag, blev kørt lige til døren - kun lidt forkælet.  :-) 
Tidligere gik jeg en lille tur i det fine og smukke efterår, så dejligt vejr. Jeg elsker denne årstid, især når solen er fremme, når det hele er gråt i gråt, så kan det smitte af på mit humør. Så solskin og blå himmel, tak. 
Nu er maskinerne næsten færdige, så vil slutte med at ønske en god aften. 



2 kommentarer:

  1. Jeg tilslutter mig, at efteråret er helt igennem fantastisk, når solen skinner :-) dejlige billeder du har taget. KH Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke :-) Dejligt at jeg ikke er den eneste der kan lide efteråret,jeg kender flere, der ikke rigtig kan lide efteråret.

      Slet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...