søndag den 4. oktober 2015

Der skal så lidt til

Lidt billeder fra min uge, som har budt på mange dejlig oplevelser og godt humør :-) I øjeblikket er vaskemaskinerne ved at gøre det hårde arbejde, jeg drikker te og lytter til radio.

Anne Marie Helger og Johanne Helger Lund er to fantastiske kvinder 


Nyvaskede tæpper, så jeg er klar  til den kolde tid
En yndlig lille fjer i haven
En kop te - uhm, så dejligt med en kop te om eftermiddagen, (eller hvilket som helst tidspunkt på dagen)
En god bog og en kop kaffe er også godt
Solopgangen set fra mit køkken - jeg er fan








2 kommentarer:

  1. Ser ud som en god søndag og uge. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. En dejlig søndag og uge var det, nu er en ny uge godt i gang. God uge til dig. Kh

      Slet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...