lørdag den 5. september 2015

Weekend

En lørdag med regn og blæst, hvor jeg har tilbragt noget af tiden i en blød lænestol med nogle magasiner og en kop te. Tog dog en tur cyklen, mens regnen tog en pause, en tur, uden cykelhjelm som egentlig var lidt ubekvemt. Må hellere få købt en mere, så jeg kan føle mig lidt mere sikker på cyklen i det nordsjællandske.
Har set denne danske film "Weekend" fra 1935. Det er et lystspil, altså ikke noget man bliver klog af, men hyggeligt at forsvinde ind i en lille boble af glæde, fjollede replikker, musik og sang. 
Nu er der direkte forbindelse til ISS og den danske astronaut i tv. Helt fantastisk at se.
Ned på jorden igen, og en gang Barnaby senere i aften.
Billedet er lånt hos DFI 

2 kommentarer:

  1. Lyder som en perfekt lørdag (bortset fra den manglende cykelhjelm).

    SvarSlet
  2. Det har du ret i, Liv. Håber du får en dejlig søndag.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...