mandag den 21. september 2015

Søvnløs på Vestegnen

Efter en nat, hvor jeg ikke fik sovet så meget, føltes min morgen meget lang og dagen nærmest endeløs. Heldigvis hjalp med en cykeltur i morgenkulden - heldigvis huskede jeg vanterne. En smuk morgen med solskin og lidt skyer, der kun var med til at gøre himlen endnu smukkere. Jeg ser nu alligevel lidt frem til, jeg har fri, så jeg kan slappe af i sofaen med te og en god bog. Har købt en ny te, som jeg glæder mig til at smage.
Billederne er fra min weekend i Nordsjælland, som viste sig fra sin smukkeste side, i hvert fald lørdag :0) 


4 kommentarer:

  1. Øj jeg vidste slet ikke du også boede på Vestegnen :) kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Jeg bor skam i 2650 :-) Mit nye må for mig selv og bloggen er at åbne lidt mere op :-)
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jo lige i nærheden! Hahaha der kan man bare se. Dejligt du åbner lidt op. Kh Birgitte

      Slet
    2. Ja, synes det var på tide, at få sat område/by på bloggen. Der kommer flere 'indrømmelser' på bloggen senere :-)

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...