søndag den 27. september 2015

Søndag

Meget opfindsom overskrift, som jeg vist endda har brugt op til flere gange i tidens løb. Denne søndag startede lidt før klokken 6 (#%^*!?), som hele ugen. En langsom morgen med plads til kaffe, bagerbrød og radio. En dejlig morgen. 
Lige nu kører radioen igen, den har nærmest været tændt fra jeg kom hjem lige efter middag, først Giro 413 (hyggeligt program), nu er det P2, jeg lytter til, mens vaskemaskinerne klarer det hårde job. Turen hjem fra Nordsjælland var så smuk, og ikke særlig mange biler på vejene. Efterårsfarverne viser sig virkelig fra sin smukkeste side i dag, måske endda kunne vi kalde det en sensommer-søndag.
Jeg er startet på at læse en ny bog, men mere om den senere i dag eller i morgen.
I aften starter en ny sæson af 'Broen', men da jeg ikke har set sæson et og to, skal jeg ikke følge med i aften. Jeg snupper et afsnit eller to af 'Scandal' i stedet.
Nyd resten af søndagen.



2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke set Broen, men overvejer at se sæson 1. Den er på min Netflix :) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tjekket Netflix, og der ligger sørme de to første sæsoner. Måske skulle jeg tage mig sammen og give den en chance. Måske :-)
      Kh.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...