søndag den 13. september 2015

Søndag

Meget opfindsom og passende overskrift :) 
Søndag morgen, jeg vågnede alt for tidligt - tror den var halv fem, trak den dog ud, så den var lidt i seks, da jeg stod op. Har ikke tændt meget lys, sidder og nyder stilheden, så meget som der nu kan være, når radioen spiller musik. Det tegner til en rigtig gråvejrsdag, det regner vist endda også. Sådan er efteråret også, det kan jo ikke være blå himmel og solskin det hele - selvom det er en dejlig ting. 
Hav en fantastisk dejlig søndag. 

Billedet er fra i går, mens den ene fylder benzin på bilen, så tager den anden billeder. Passende fordeling, synes jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...