onsdag den 30. september 2015

Sidste dag i september

Tænk at vi allerede i morgen kan skrive oktober, synes september nærmest er fløjet afsted. Dagen i dag er, for mit vedkommende, også fløjet afsted, hvilket er positivt ment. Nyder i den grad mine daglige cykelture, som jeg faktisk altid gør, men i øjeblikket ekstra meget, omend morgerne er noget kolde, men sådan skal det jo være på denne årstid :-) Alting er så dejlig frisk og en smuk solopgang er altså en perfekt start på dagen. 










5 kommentarer:

  1. Siger det igen - så fine billeder du tager :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, Christina! Nu kommer den smukke oktober - mørket skal jeg lige vænne mig til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame :-) Det med mørket, det er jeg enig i, men håber så på nogle solskinsdage, så man kan blive "fyldt" op med d-vitamin.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...