mandag den 14. september 2015

Nyt og brugt

For efterhånden mange år siden, vandt jeg et vækkeur i en tombola til en havnefest. Et ur som jeg var rigtig glad for, og som endda også kunne vække mig, stort for en lille pige, at få sit eget vækkeur. Uret har været brugt meget, indtil det en dag kom i kælderen, da jeg fik en telefon, der klarede alt det uret kunne. Men nu er det altså kommet tilbage til soveværelset - dog uden at skulle ringe og vække mig, det klarer telefonen så fint. Næ, uret viser mig, hvad klokken er, uden at jeg skal se på telefonen og blive distraheret af Breaking news, mails og beskeder. Altså jeg får min nattesøvn nu, uden afbrydelser som generer alt for meget. 
Sov godt med eller uden afbrydelser :-)

2 kommentarer:

  1. Min telefon ligger i gangen når jeg går i seng. Jeg har et lille radiostyret ur, som klarer jobbet med at vække :-) og der er en knap øverst, som man lige kan trykke ned, så kommer der lys.
    Tror der er lige så mange smag og behag mht. ure, som der er mennesker ;-) men dejligt at du havde gemt uret. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Det med at få telefonen ud af soveværelset har jeg overvejet, men så længe den kun agerer vækkeur, så går det.
    Smart med et radiostyret ur.
    Har også overvejet en radio, hyggeligt at blive vækket til musik.
    God dag :-)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...