lørdag den 12. september 2015

Jeg...#3

- har "offentliggjort"noget, jeg ikke rigtig tidligere har berørt her på bloggen (undertitlen på bloggen)

- skriver snart et indlæg om emnet (og det er ikke om foto, bøger eller indretning)

- burde snart til frisøren 

- trænger snart til en fridag midt på ugen 

- er stået op før kl. 5.40 hele sidste uge, inden min alarm på telefonen satte i gang 

- køber næsten kun økologisk

- elsker en gammel dansk - altså en gammel dansk film

- vil forsætte med disse "jeg-indlæg" med jævne mellemrum

- ønsker god lørdag - vil ud i det smukke vejr om lidt :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...