onsdag den 23. september 2015

Jeg #4

- tænker alt for meget over tingene
- har meget lidt tro på mig selv
- undgår overfyldte busser og tog ( at køre med tog er dog blevet meget nemmere i løbet af de sidste par år)
- undgår togbusser
- er bange for at folk bliver sure, hvis jeg siger nej
- har let til gråd, især når jeg skal fortælle noget om mig selv
- kan ikke tale højt/råbe efter nogen på gaden eller arbejdet 
- vil egentlig helst gå i ét med tapetet
- går mest i mørke farver
- bliver nervøs og stammer, når jeg taler i telefon (for det meste i hvert fald)
- undgår personalefesterne

En lidt anderledes udgave af "Jeg...", hvor jeg sætter fokus på mine bump/vanskeligheder i dagligdagen med min angst. 


3 kommentarer:

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...