torsdag den 17. september 2015

Eftertænksomhed

Jeg går sidder og tænker på, hvordan jeg få skal tage hul på, at få skrevet lidt om min socialfobi, selv om den fylder meget i min hverdag, så er det svært at skrive om. På den ene side vil jeg enormt gerne dele mit liv med angsten, og på den anden side, er det enormt svært at dele med andre. Ikke engang mine nærmeste får alt af vide. 
Om det bliver et dybere indlæg eller indlæg i punktform, ved jeg ikke. Men tror, det bliver godt for mig, at få lukket op for den tunge bog. 




3 kommentarer:

  1. Luk endelig op, Christina - jeg tror, det er godt at fortælle om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, så jeg lover at dele lidt om livet med angsten.

      Slet
  2. Jeg tror også det bliver godt for dig at lukke lidt op. Måske bare lidt. Kh Birgitte

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...