mandag den 31. august 2015

Mine favoritter i august

Jeg synes det er så hyggeligt, at se/læse med når andre deler deres favoritter fra forskellige måneder. Her deler jeg nogle af mine favoritter fra august, som kan være oplevelser eller køb. Nogle filmer deres favoritter, jeg nøjes med tekst og billeder. Tænker, at jeg vil fortsætte med at dele lidt favoritter hver måned, og så huske at tage billeder i løbet af måneden :) 

På tur med DSB, nyder turen gennem først København og senere turen på landet.


Smukke solsikker
Tid til levende, her i én af mine yndlings lysestager


Te fra Pukka, som jeg gerne drikker et par kopper af hver aften.


Årsdagen for min mors død, ikke en favorit, men deler alligevel billedet fra mit besøg på kirkegården.


Har tidligere delt min glæde over dette stykke musik, nu gør jeg det igen, da dét nok er det stykke, jeg har lyttet flest gange til i august.
(Det er mig ganske umuligt, at få videoen til at være centreret.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...