mandag den 31. august 2015

I september vil jeg

Jeg har holdt en pause med mine månedslister, men nu vil jeg tage dem op igen. Ligesom jeg vil blogge mere regelmæssig, og har flere indlæg i ærmet - nogle som jeg lige skal tygge lidt på, om jeg virkelig vil dele det.
Men tilbage til min septemberliste.

I september vil jeg gerne:


  • Læse mindst fire bøger
  • Pochere et æg (eller flere)
  • Sortere i mine gamle magasiner 
  • Hygge mig på stuegulvet med nogle yogaøvelser 
  • Cykle flere ture, ikke kun de daglige ture til og fra arbejde
  • Besøge Cisternerne igen



2 kommentarer:

  1. Jeg har samme punkt mht. sortering af magasiner - og andet almindeligt rod ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det almindelig rod, det kunne jeg også have skrevet på - nok på hver eneste månedsliste :-)
      Kh.

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...