mandag den 13. juli 2015

På vej til mig, og en fødselsdagsgave

Min søster har snart fødselsdag, så skal hun jo have en gave - og i år bliver det en kogebog, som jeg har bestilt hos Saxo. Med i kurven røg denne lille bog, som er forhistorien til "Hende du forlod", som jeg har reserveret på biblioteket. Det bliver den første bog, jeg læser af Jojo Moyes. Har læst flere anmeldelser af hendes bøger her i blogland, både gode og mindre gode. Så jeg spændt på at læse denne og senere "Hende du forlod". 


Kilde: Saxo

/Der er intet mellem Saxo og mig, andet end jeg lægger mine penge hos dem, når jeg køber bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...