fredag den 10. juli 2015

Der skal så lidt til

Hygger mig endnu i ferielandet, hvor det lige nu minder lidt om en efterårsferie, men stadig hyggeligt. Min allergi driller i dag, jeg nyser og nyser, det må være pga af blæsen, tænker jeg. Et stk antihistamin er indtaget, så hjælper det nok. 

Aftentur på havnen
Igen fra en aftentur på havnen
Ja, ja, vi har også været i smut i Hovedstaden. 
Smukkeste bygning, og lidt af 'dagens outfit'

Kildevældsgade på Østerbro, så dejligt et område. Mine bedsteforældre boede i nærheden, så jeg har tilbragt meget tid i det smukke område. Østerbro har en meget stor plads i mit hjerte. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...