mandag den 6. juli 2015

Bøger og flere bøger

Disse bøger har jeg reserveret på biblioteket eller købt selv, jeg glæder mig til at læse dem. Jeg vil jo gerne have gang i læselysten igen, og er godt på vej, genlæser "Kronprinsessen" nu, er næsten færdig. Overvejer at læse"Kongemordet" bagefter, som jo også er skrevet af Hanne-Vibeke Holst.

"Feriegæsterne" af Emma Straub
"Lavendelhaven" af Lucinda Riley
"Honeymoon i Paris" af Jojo Moyes
"Hende du forlod" af Jojo Moyes
"Lejlighedssange" af Stine Pilgaard
"Granitgraven" af Pernille Boelskov
"Italiensvej" af Anna Grue

1 kommentar:

  1. Feriegæsterne vil jeg også rigtig gerne læse. Kh Birgitte

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...