søndag den 12. juli 2015

Åh, det er søndag

Jeg har tændt computeren, hvorfra dette indlæg bliver skrevet, radioen er som sædvanlig sat på P2, i skarp konkurrence med P8. Mens jeg rodede rundt på bloggen, jeg har læst tilbage i tiden, kigget billeder og ændret lidt layout og farver - der er sket meget siden 2007, hvor jeg startede bloggen. Har tit overvejet, om jeg skulle lukke den ned, men nej, jeg fortsætter. Billederne her, de har alle været vist tidligere på bloggen. Minderne har man jeg da lov at ha´...
Dejlig søndag til dig, jeg vil tage skoene på og gå en tur. 

Den smukkeste udsigt fra min gamle lejlighed - udsigten savner jeg virkelig

Hygge med tæppe og en god bog 

Kunne ikke være mere ening

Smukke kat, som jeg stadig savner

Ved vandet

Den smukke Frederiksberg kirke

Ud at gå - jeg fristes til at gå en dejlig tur nu

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Christina! Jeg håber, du får en ny kat en dag - her kan vi slet ikke undvære at have kat i huset.
    Rigtig god sommersøndag!

    SvarSlet
  2. Åh, gåtur på stranden er altid hyggeligt :D

    - Anne

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)