tirsdag den 30. juni 2015

Sommerferie

Jeg nyder sommeren i det smukke Nordsjælland, hvor jeg spiser is, jordbær og lækker sommermad, jeg får min daglige motion på jernhesten, læser bøger, i øjeblikket er det 'Kronprinsessen' af Hanne-Vibeke Holst, jeg har kastet mig over. 
Helt sommerferielukket er min lille blog ikke, jeg vil blot ikke opdatere så ofte (så alt er som det plejer ;-) )
Rigtig god sommer, nyd vejret, hop i vandet, spis en is, brug solcreme, træk indendøre i middagssolen, læs en bog, og pas på dig selv :-) 



3 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig ferie du holder, jeg skal også i gang med at læse big time når jeg lander på ferie fredag! Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Sådan ser en dejlig ferie ud ☺
    Den trilogi af Hanne-Vibeka Holst skulle være rigtig god. Jeg har set den svenske serie filmatisering og den var spændende og rigtig god.
    Rigtig god ferie i det nordsjællandske.

    SvarSlet
  3. Det lyder vel nok dejligt - en rigtig god sommer også til dig her i vores smukke Nordsjælland!

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...