mandag den 11. maj 2015

Der skal så lidt til

Vågnede frisk og frejdig i morges, inden telefonen bimlede, det er sjældent at det sker :0) 
Humøret kan være lidt blandet, specielt om mandagen, men i dag var der ingen ko på isen. Frisk og i godt humør hele dagen, masser af søde mennesker på min vej. En god arbejdsdag, indkøbene blev klaret på vejen - lækker kaffe og smukke blomster kom også med hjem. Forbi biblioteket, hvor jeg hentede en pæn bog, som ses længere nede i dette indlæg. 
Nu vil jeg nyde en kop kaffe og læse/kigge lidt mere i bogen. Satser på at det gode humør holder, også i morgen, hvor vejret vist skulle være lidt gråt og vådt. 
Håber din mandag har været mindst lige så hyggelig og god. 

Smukke lyserøde blomster, som jeg elsker



DR K "ødelagde" min nattesøvn, da de sendte "De røde enge". Har set den før.
Kan i øvrigt anbefale bogen, som jo også hedder "De røde enge", den er skrevet
af Ole Juul.

Smuk solnedgang i Nordsjælland 

Lørdag var jeg på "jagt" efter rapsmarker, og de er heldigvis til at finde :-)

Kom hjem med et lækkert magasin fra Netto,
en lige så lækker og pæn bog fra biblioteket 

Ingen uge uden en gammel dansk film.
Denne herre er Ib Schønberg :)
Filmen er "Lise kommer til byen"

1 kommentar:

  1. Åh, hvor dejligt! De små glæder i livet er sommetider de bedste :D

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...