tirsdag den 14. april 2015

Bøgerne på bordet


Jeg er stamkunde på mit lokale folkebibliotek, og slæber gerne flere bøger med hjem. Her er nogle af mine lån, bl.a. "Bag om Borgen", "Borgen" er én af mine yndlingsserier, så den måtte lånes. Overvejer om den skal købes, så den bliver en del af mit private bibliotek. Bogen om Tove Ditlevsen glæder jeg mig til at læse, det gælder jo alle bøgerne :0) 


Johannes V. Jensen: Gudrun
Dorthe Kollo: Jeg er stadig her
Martin Krasnik: Fucking jøde!
Tove Ditlevsen: Jeg ville være enke, og jeg ville være digter
Anne Hjernøe: Sunde salater 
Camilla Hammerich: Bag om Borgen

1 kommentar:

  1. Åh, Anne Hjernøe er så inspirerende - jeg har også været på biblo idag <3

    - Anne

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...