mandag den 23. marts 2015

Status på livet...

...i min lejlighed.

Nu har jeg boet her i snart syv måneder, og er næsten helt på plads - mangler kun at få sat én enkelt eller to loftslamper op, nogle billeder på væggen og et par hylder. Jeg har tilkaldt assistance, så jeg kan blive færdig.


  • Jeg har nu kun en fransk altan
  • Nyder at have et værelse, hvor der kun er skrivebord og reoler = mit lille private bibliotek
  • En hoveddør, der ikke er helt tæt, hvilket gør at det trækker lidt. Nye hoveddøre skulle vist være på vej
  • Min indretning er helt anderledes end i min tidligere lejlighed,
  • Nogle gange savner jeg min udsigt til vandet, de smukke solopgange og solnedgange. Har nu også udsigt til smukke solopgange og solnedgange her, det er bare ikke heeeelt det samme.
  • Kan næsten følge med i min underbo's telefonsamtaler, hvad hun ser i tv osv.
  • Savner lidt flere stikkontakter, men godt at der findes forlængerledninger
  • Jeg kan gå til biblioteket på 3 min.
  • Hører mere udrykning, bor tæt på hospitalet
  • Ingen skraldeskakt i opgangen, heldigvis (de lugter!), så husk affaldsposen, når turen alligevel går ned.
  • Originalt køkken fra 1950'erne (gætter jeg på), det er så fint og funktionelt
  • Gulve der knirker
  • Badeværelse kun med brusebad - savner slet ikke badekar











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...