søndag den 29. marts 2015

På en forårsdag

Efter en nat, hvor det har regnet, natten blev en time kortere, vågnede jeg ved 7-tiden og stod op. Hyggede med at læse blogs og drikke te - en dejlig start på denne søndag. For lidt siden tog jeg min telefon i hånden, og gik på havevandring, fik lidt våde fødder (Crocs var ikke det bedste fodtøj), men en dejlig tur, hvor jeg lyttede til fuglenes snak og pludselig kunne høre kirkeklokkerne i det fjerne - og et enkelt togfløjt. 





Denne sang holder jeg meget af. Det samme gjorde min mor.


Rigtig dejlig søndag. 



2 kommentarer:

  1. Fine billeder og efterhånden er den sang også blevet en af mine favoritter. God søndag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Birgitte. Dejlig tirsdag til dig :-)

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...