søndag den 8. februar 2015

Vinterferie

Min vinterferie startede med en forkølelse, som jeg nægter skal ødelægge ferien, så bevæbnet med strepsils, stærke bolcher og lommetørklæder skal det nok gå. Det går heldigvis bedre nu, omend jeg stadig nyser til den store guldmedalje.


I går var den store tv-aften, først Melodi Grand Prix og så Barnaby. Jeg stemte på tre sange, og min favorit vandt. En god sang, som man da kun kan blive i godt humør over. 

Udenfor skinner solen, jeg vil pakke mig sammen og gå en tur i det fine vejr, dog noget blæsende vejr.



Billedet Her er taget fredag morgen, på min vej til arbejde. Man kan virkelig mærke, at morgenlyset er på vej tilbage til os.

2 kommentarer:

  1. Det var også min favoritsang, der vandt i går aftes. Ja, det er dejligt, at morgenlyset er på vej tilbage.
    Rigtig god bedring, Christina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame - det går heldigvis meget bedre nu, og jeg kan virkelig nyde ferien og det fine vejr.

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...