tirsdag den 24. februar 2015

En lille liste

Her sker ikke det helt store, så fik lyst til at lave en lille liste med lidt af hvert.


  • Hvilken film har du sidst set: Støvsugerbanden
  • Hvilken cd sidder i cd-afspilleren: Kenny Drew In Copenhagen
  • Hvornår har du sidst været på biblioteket: I dag, hvor jeg lånte et par lydbøger til min far
  • Sidste køb til boligen: To sorte spisebordsstole fra Ilva (endelig fandt jeg de "rigtige" stole)
  • Indkøb i dag: Gulerødder fra Super Brugsen
  • Tv i aften: Hammerslag på DR 1 
  • Bogen på natbordet: "Mine hemmeligheder" af Sophie Kinsella
  • Hvad tid ringede vækkeuret i morges: 5.40 (!)
  • Den sidste, du talte med i telefonen: Min lillesøster


2 kommentarer:

  1. Dejlig liste! Jeg holder også meget af Kenny Drews musik. Pyha, det er tidligt, du står op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også, men da jeg elsker at have god tid, inden jeg skal ud af døren, så må jeg bide i det sure æble :o)

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...